بهترین ركابزنان ایران به مسابقات آسیایی مالزی اعزام شده اند
نوشته شده توسط : swot

'موسی اربطی' روز پنجشنبه در محل تشكیل اردوی تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی (پیست دوچرخه سواری ورزشگاه چراس شهر كوالالامپور) در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، گفت: اردوی آماده سازی ملی پوشان كشورمان در محل برگزاری این دوره از رقابت ها آغاز شده و به مدت سه هفته ادامه خواهد داشت كه ورزشكاران كشورمان در قالب سه گروه به جمع حاضر می پیوندند.

سرپرست كاروان اعزامی ایران، آمادگی ركابزنان حاضر در اردو را خوب دانست و گفت: پس از مسابقات كاپ آسیایی مالزی و به دلیل سردی هوا در ایران، مرحله نخست اردو به خاطر آب و هوای مشابه در شهر بوشهر برگزار شد و مرحله دوم آن نیز هم اكنون در شهر كوالالامپور درحال برگزاری است.

اربطی افزود: همزمان یك اردوی آماده سازی دیگر در شهر عسلویه در حال برگزاری است كه ركابزنان ما در رشته استقامت در آنجا به تمرینات خود می پردازند و در روز دهم و هجدهم بهمن ماه به كاروان حاضر در مالزی می پیوندند.

وی با اشاره به حضور پررنگ و مقتدرانه ایران به ویژه در بخش بانوان در مسابقات كاپ آسیایی كه آذر ماه گذشته در كوالالامپور برگزار و برای نخستین بار به كسب عنوان نایب قهرمانی ایران منجر شد، گفت: در آن دوره از مسابقات، تیم (ب) ایران موفق به كسب این عنوان افتخار آمیز و تصاحب 13 مدال رنگارنگ شد كه بالغ بر 30 درصد مدال های كاپ آسیایی را بانوان ایرانی بدست آوردند.

اربطی، تركیب كاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران به مسابقات آتی دوچرخه سواری قهرمانی آسیا كه از روز بیستم بهمن ماه جاری آغاز می شود را 52 نفر شامل 37 ورزشكار زن و مرد به همراه سرپرستان، مربیان، روانشناس و نیز پزشك همراه تیم اعلام و خاطرنشان كرد: برای كسب بالاترین نتیجه در این دوره از رقابت ها، بهترین ركابزنان ایران را از سراسر كشور و نیز دیگر نقاط جهان انتخاب كرده ایم؛ به طوری كه دو تن از لژیونرهای ایرانی نیز، یكی از تیم لوتوی بلژیك و دیگری از تیم اژیتوآر فرانسه به جمع كاروان اعزامی می پیوندند.

وی گفت: سرمربی تیم های اعزامی ایران در این دوره از رقابت ها 'ماركوس نیگل' آلمانی است و محمد ابوحیدری مربی تیم سرعت و رسول هاشم كندی مربی تیم جوانان كشورمان وی را همراهی می كنند.

مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا از روز 19 لغایت 30 بهمن ماه جاری در پیست دوچرخه سواری ورزشگاه چراس شهر كوالالامپور، پایتخت مالزی در دو بخش سرعت و استقامت برگزار می شود.

آساق**335*1504** 1597





:: برچسب‌ها: تصویر ,
:: بازدید از این مطلب : 586
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: